ستیک تانک فاضلاب

ستیک تانک فاضلاب

سپتیک فاضلاب

مخزن سپتیک

طبق مهندس جدید سازه های بزرگ , آپارتمان ها و دیگر مراکز اسکان مردم , مجتمع های تجاری و غیره … وجود سیستم رقیق سازی فاضلاب انسانی و بهداشتی امری پذیرفته شده میباشد . در این بین دستگاه سپتیک تانک فاضلاب با ساختار مستحکم خود و قابلیت اجرای راحت فنداسیون و اتاقچه یکی از پر مصرف ترین سپتیک تانک های کشور میباشد . وجود لایه های متعدد در جداره این مخزن فاضلاب که به آن سپتیک تانک فاضلاب چند لایه اطلاق میگردد . یکی از پر فروش ترین محصولات صنایع شها میباشد .

جهت دریافت قیمت با شماره تماس سایت ارتباط بر قرار کنید . / احجام 10 متر مکعب تا 100 متر مکعب موجود میباشد .

صنایع شها دارنده و سازنده گرید 80 و 100 سپتیک تانک فاضلاب میباشد این سپتیک تانک که با grad 80 , grad 100 ساخته می شوند دارای استحکام بالاتری میباشند . در اصطلاح سپتیک تانک فاضلاب صنایع شها RIGID POLY ETHYLENE دانه سخت میباشد . و از کیفیت و Quality بالای برخوردار میباشد .

 

سپتیک تانک = سپتیک تانک فاضلاب

جنس بدنه و مقاومت بدنه سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک ساخت شرکت صنایع شها دارای HDPE RIGID PE100 دانه درشت و سخت میباشد که بیش از 15 م ضخامت را به ارمغان می آورد . سایر کارخانه های سازنده سپتیک تانک فاضلاب از پلی اتیلننرم با رنگ سفید، نیلی و یا مشکی بهره می برند که ضخامت لایه های سپتیک تانک به زیر 15 میلی متر می رسد که این امر باعث سستی و شکننده گی این مخزن فاضلاب خواهد شد .

 

سپتیک تانک فاضلاب دوجداره

برخی از شرکت های سودجو برای کاهش هزینه و افزایش سود سپتیک تانک فاضلاب دولایه چند لایه را به مشتریان میفروشند این سپتیک تانک ها قدرت تحمل بار ترافیکی , خاک و وزن خاک دفنی را ندارند و این سری سپتیک تانک ها LOST BASE باید توسط یک اتاق نگهبان یا سازه ای بتنی حمایت شود . در غیر این صورت مخزن دچار تغییر شکل شده و به مرور تغییر حالت احتمال BRECK بالا خواهد رفت .

 

سیفون سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک فاضلاب از دو بخش به نام های بخش یک مخزن فاضلاب و بخش دوم مخزن فاضلاب که نصف قسمت اول میباشد ساخته شده است دو سیفون در سپتیک تانک های ایزوله بایستی باشد یک سیفون برای سر ریز از بخش اول به بخش دوم و سیفون دوم برای خروجی سپتیک فاضلاب میباشد .

 

تجزیه تحلیل شیمایی درون سپتیک تانک فاضلاب

عملکرد شیمیایی فاضلاب سپتیک تانک پلی اتیلن به صورت زیر میباشد :

Oxidizable material +–S– + 2 O2 → SO4

Oxidizable material +NO2- + ½ O2 → NO3

به صورت شیمایی درون سپتیک تانک فاضلاب ، اکسیژن مصرف شده و تبدیل به اکسید سولفور و گاز متان میشود بدین صورت تمامی باکتری های هوازی سپتیک تانک فاضلاب از بین میروند.

 

کارکرد سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک فاضلاب دارای مخزن های برای نگه داری موقت فاضلاب میباشد . فضولات انسانی و بهداشتی توسط یک لوله کاروگیت منتقل کننده فاضلاب به داخل سپتک تانک فاضلاب را تزریق می نماید . در بخش اول فاضلاب رو هم جمع شده و تشکیل ماده ای متعفن به نام لجن فاضلاب میکند در این مرحله به دلیل رشد سریع باکتری های گرم منفی بی هوازی و هوازی نسبت به حجم ورود فاضلاب به سپتیک تانک فاضلاب لجن ها به خورد باکتری ها رفته و باکتری ها به صورت فزاینده رشد میکنند در طی این رشد مواد مغذی فاضلاب را خورده و مصرف مکینند در طی این مصرف موراد جامد حل شده و تبدیل به باکتری می گردند . باکتری ها دو ماده بسیار مهم تولید می کنند این مواد آبکی به زودی به صورت لجن سبزرنگ بر روی فاضلاب ظاهر میشوند به دلیل عدم وجود مواد غذایی برای رشد باکتری ها باکتری ها در چرخ خود خوری هم دیگر را میخورند حاصل این نزاع چیزی جز باکتری های مرده و آب و لجن رقیق نیست که به راحتی وارد بخش دوم سپتک میشوند و بعد از ته نشینی مواد به فلنچ خروجی هدایت می گردند .