آب شیرین کن گاوداری

آب شیرین کن گاوداری

آب شیرین کن گاوداری

آب شیرین کن گاوداری یا آب شیرین کن دامداری یکی از سیستم های تصفیه و تامین آب دامی می باشد . مهمترین و حیاتی ترین المان در ساختار یک واحد دامداری تامین آب سالم برا دام میباشد.آب شیرین کن گاو داری پکیج تولید آب به روش اسمز معکوس میباشد که آب با املاح سنگین وارد سیستم شده و خروجی آبی سالم با ppm کمتر از 100 در واحد میلی گرم میباشد .

♠ برای دریافت قیمت دستگاه اینجا را کلیک بفرمایید ♠

چرا نیازمند آب شیرین کن برای گاو داری میباشیم؟

آب شیرین کن گاوداریسلامت حیوانات اهلی اعم از گاو , گوسفند , مرغ همیشه از دو سو مورد تهدید واقع میگردد . یکسو از تغذیه جامدات یا علوفه دامی و از سوی دیگر مایعات مصرفی دام که همیشه سیلی از باکتری ها را روانه سیستم گوارش حیوان میکند .

کارشناسان امر تغذیه حیوانات بر این عقیده میباشند بیماری های زمینه ای بیشتر از آب مصرفی دام و طیور وارد چرخه زندگی این دامها میگردد .

 

 

آب شیرین کن گاوداری برای تصفیه آب دامداری ها  (  نمک و فلز قاتل گاو , گوسفند , مرغ )

املاح سنگین موجود در آب بزرگترین آسیب را به بافت موجودات زنده میزند. حتی به بدن ما انسان ها حال گوشت های دام های که با آب شیرین کن تغذیه نمی شوند نیز دارای بار یونی , نمکی , فلزات سنگین میباشند ! طعم این گوشت ها جالب نیست و بسیاری از کشتارهای این نوع حیوانات به صورت یخ زده به مصرف در می آید .

 

سیستم تهییه آب سالم برای دامداری وهمچنین مکانیسم تولید آب‌سالم برای گاوداری ها از یک استاندارد پیروی میکنند , ابتدا آب با فشار وارد سیستم ممبران های سیستم‌تصفیه آب می گردد . سپس چندین تیوپ ممبران آب را به روش اسمزمکعوس وارد مخزن های بعدی میکنند. هر مخزن نوع خاصی از فیلتراسیون آب صورت میگیرد در مراحل مختلف نمک آب , یونهای محلول در آب , فلزات سنگین و نهایتا میکروارگانیسم های موجود در آب فیلتراسیون شده و آبی سالم بدون ناخالصی در خروجی درستگاه جمع می گردد .